Zawieszenie gwintowane Bilstein B16 Damptronic do Porsche 911 991 Carrera / Targa
Opis
Numery katalogowe |
49-216042 |
Pasuje do |
Porsche 911 991 Carrera Coupe / Cabrio Porsche 911 991 Targa |
Obniżenie osi przedniej |
25-40 mm |
Obniżenie tylnej osi |
25-40 mm |
Regulacja twardości | Elektroniczna, z poziomu komputera pokładowego auta |
Uwagi |
Tylko dla aut z fabrycznym zawieszeniem adaptacyjnym (PASM). Również dla wersji 991.2 Również dla aut z aktywnym stabilizatorem (PDCC). 991.1 wymagane dokupienie odpowiedniego adaptera (patrz Akcesoria - inne). Nie dla aut z systemem podnoszenia przedniej osi. |
Zawieszenie gwintowane Bilstein B16 Damptronic to zaawansowane rozwiązanie dedykowane dla posiadaczy samochodów z seryjną elektroniczną regulacją twardości. Z powodzeniem stosowane jest w autach ulicznych i przeznaczonych na tor. Rozbudowany zakres regulacji umożliwia dopasowanie na własne potrzeby zarówno wysokości oraz wartości siły dobicia i odbicia (regulacja siły tłumienia).
Każdy amortyzator serii Damptronic posiada niezależny układ, który podłączany jest w seryjną instalację w samochodzie (nie ma konieczności wprowadzania modyfikacji – Plug&Play). Dzięki temu użytkownik takiego zestawu może cieszyć się możliwością regulacji wysokości oraz nie traci fabrycznej funkcji zmiany sztywności pracy zawieszenia. Najwyższa jakość zastosowanych elementów gwarantuje długą żywotność i bezawaryjność zestawu, nawet przy dużych obciążeniach. Zakres regulacji w większości pojazdów wynosi 20-60 mm (szczegółowe dane znajdują się w specyfikacji produktu). Każdy amortyzator gwintowany został zabezpieczony przed korozją technologią Triple C, opracowaną specjalnie na potrzeby zawieszeń gwintowanych Bilstein.
Ekskluzywna linia dla najbardziej eksluzywnych aut: posiadacze Porsche lub Nissana GT-R, którzy znają już smak aktywnego zawieszenia (seryjne rozwiązanie w Nissanie GT-R), mogą teraz odkryć nowe, indywidualne rozwiązanie w ofercie BILSTEIN.
Cechy zawieszenia Bilstein B16 DampTronic:
- Idealne dopasowanie pod seryjny system elektronicznej regulacji
- Szybka zmiana trybu z komfortowego, codziennego poprzez sportowy dedykowany do jazdy po równych drogach, aż po tryb Club-Sport stosowany na torze
- Obniżenie w zakresie ok 30-50mm z przódu i z tyłu
- Zoptymalizowana praca podczas jazd testowych na torze wyścigowym
- Pokrycie Triple-C-Technology® gwarantujące wysoką odporność na korozję
- Sprężyny sportowe wykonane z najwyższej jakości materiałów
- Technologia BILSTEIN monotube upside-down made in Germany
- Dokument TÜV
Oferujemy profesjonalny montaż zawieszeń w naszym warsztacie w Gdańsku.