Oferta:

 

Ford Mustang S550 2014+

 

Rozstaw śrub - 5x114,3

Otwór centrujący - 70,5 mm

Mocowanie kół - nakrętki, gwint M14x1.5

Największe fabryczne rozmiary opon (wersja GT) - 255/40 R19 + 275/40 R19

 

Pomimo stosowanej fabrycznie średnicy 19” dla Forda Mustanga szóstej generacji sugerujemy przede wszystkim felgi w rozmiarze 20”. Z naszego doświadczenia wynika, że jest to idealny rozmiar kół dla tego modelu. Zapewnia satysfakcjonujący komfort jazdy i pozwala znacznie poprawić wygląd. Odpowiednio dobrana konfiguracja podkreśla także charakter amerykańskiego muscle car’a. Jeżeli na pierwszym miejscu stawiamy efektowny wygląd można pokusić się również o rozmiar 21” który bezproblemowo mieści się w nadkolach.

 

 Fabryczna konfiguracja 19"

Pozostawiająca wiele do życzenia fabryczna konfiguracja 19"

 

Konfiguracja 20"

Najczęściej stosowana konfiguracja w rozmiarze 20" z szerokimi tylnymi oponami 305/30 R20

 

Ford Mustang S550 - felgi 21"

Efektowna konfiguracja w rozmiarze 21". Maksymalny rozmiar stosowany w tym modelu.

 

 

Konstrukcja nadwozia i typ napędu Forda Mustanga pozwala na spore manewry parametrami kół. Zwiększenie szerokości felg i opon gwarantuje znaczną poprawę przyczepności. Dodatkowymi atutami jest odczuwalna poprawa stabilności auta na ulicy, a także poprawa wyglądu przez wyrównanie kół z boczną linią nadwozia. Dobierając odpowiednio parametry felg możemy spokojnie zwiększyć szerokość tylnych opon do 305 mm.

 

Ford Mustang S550 - HRE FF15 20"

Odpowiednio dobrane parametry felg pozwalają na idealne wypełnienie nadkoli i wyrównanie felg z nadwoziem.

 

Przykładowe konfiguracje kół stosowane w Fordzie Mustangu S550:

 

BC Forged

Vossen CVT

Ferrada FR2

Przód

10x20” ET33 (265/35 R20)

9” ET32 (265/35 R20)

9x20” ET25 (255/35 R20)

Tył

11x20” ET48-52 (305/30 R20)

10,5x20” ET45 (305/30 R20)

10,5x20” ET38 (295/30 R20)

 

 

Wykorzystywane rozmiary felg pozwalają na uzyskanie efektu Deep Concave. Ze względu na wielkość układu hamulcowego głęboki profil ramion uzyskuje się głównie na tylnej osi. W przypadku niektórych modeli felg jest możliwe także uzyskanie profilu średnio-wklęsłego (Mid Concave) na przedniej osi.

 

Konfiguracja z tylną felgą o głębokim profilu Concave.

 

Widoczny Concave na obu osiach.

 

Na co zwrócić szczególną uwagę ?

Ze względu na duży rozmiar przedniego układu hamulcowego wiele modeli felg w rozmiarze 19” nie jest kompatybilna z tym autem. Należy wybierać jedynie felgi typu Flow Form lub modele kute których konstrukcja pozwala na pomieszczenie tarcz hamulcowych o dużej średnicy. Ta kwestia odnosi się głównie do modelu GT (wersja EU lub Performance Pack) który posiada największy układ hamulcowy. Przy rozmiarach 20/21” nie ma takiego problemu.

 

Niektóre modele felg nawet w rozmiarze 20" są bardzo ciasno spasowane z przednim zaciskiem w wersji GT.

 

Wersje specjalne:

Shelby GT350

Model ten posiada inną konstrukcję przednich błotników które umożliwiają montaż szerszych felg i opon (do 11”). Oś tylna jest taka sama jak w standardowym modelu. Należy zwrócić uwagę na zwiększony rozmiar przedniego układu hamulcowego. Ze względu na nietypową budowę zalecamy stosowanie felg produkowanych na zamówienie.

 

Shelby GT350 z wyraźnie szerszymi przednimi błotnikami w porównaniu do standardowego nadwozia.

 

 

Przydatne linki:

Pełen katalog felg i przykładowe konfiguracje – LINK

Nasze realizacje – LINK

 

 



Facebook-PremiumFelgi Instargram-Premiumfelgi



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl